Längesen

Ursäkta frånvaron. Har haft en del svackor men det är bättre nu. Mycket bättre. Har förstått att alltid se det stora i det lilla och hur viktigt det är att ha små delmål.

Mitt första delmål är ingen siffra. Utan det är om 5 dagar. På 5 dagar kan man åstadkomma mycket. Då ska vi fira en kompis och min "ärkefiende" kommer vara där. Ska se till att röra på mig riktigt mycket i veckan och ha på mig något som visar hur "smal" jag är "jämfört med henne".

Vet inte vad jag väger just nu, har ingen våg. Ska försöka låna en av någon snarast. Jag skulle vilka se 61,x snarast! Har verkligen fått motivationen tillbaka!

Jag ska hålla denna sunda livsstilen nu, och aldrig sluta. Och jag tror på mig själv!
Idag fick jag 2 kommentarer! "vad smal du har blivit". Det värmde i hjärtat. Jag är påväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0