Tillbaka på banan..?

Igår hann jag med mycket. Var ledig. Så jag köpte snabbmat, spydde upp det (saknar det som fan, så skönt att vara ensam hemma) och fick bort ALL ångest. Sedan har jag hällt i mig massa latte iofs men det ser jag inte som onyttigt. Jag har liksom inget socker i och mjölk är ju protein..

Iaf, sen träffade jag en kompis jag inte träffar så ofta längre och hon fick med mig på ett gympass. Är glad att jag följde med för nu har jag fått min motivation tillbaka. Det var riktigt kul!

Efter vi hade tränat så följde jag med henne hem och vi drack varsin proteinshake. Sen vägde jag mig hos henne eftersom vågen är borta hemma hos mig. Blev positivt överraskad - 64,6! Fast jag failat så mycket så har jag lyckats bibehålla vikten. Längtar tills jag kan väga mig hos henne igen. Längtar tills jag får kommentarer från folk igen. Speciellt från min förebild.

Iaf, ska träna idag också. En timmes fettförbrännig hade jag tänkt. Sedan ska jag jobba 10 timmar. Jag har ett intensivt jobb = fler brända kalorier.

I övrigt så mår jag riktigt bra! Allt går som det ska, har sånt självförtroendet när det gäller massa saker! :)

Ni får ha det så bra! Kanske uppdaterar redan ikväll :)


Kommentarer
Postat av: E

svar: nää, det ä inte jag på bilden,:/

2012-05-17 @ 22:56:29
URL: http://bonegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0